سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

نیمه راه!هفته بیستم!!!!

1390/6/11 12:09
نویسنده : مامان فاطمه
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر!

آخیش مامانی!بالاخره به وسط راه رسیدیم!تا این جا که خدا باهامون بود

  از این جا به بعدشم هوامونو داره!

خوبی؟مادر فدا لباسات که اینقدر نازه پس تو خیلی ناز تر از این حرفایی!

میگم مامانی جات که سخت نیست؟؟؟اگه سخته یه حرکت بری مامانی

متوجه میشه ها!!!

راستی تنبل خان تو چرا تکون نمیخوری؟؟؟؟

مامانی و باباییت به این زرنگی،آخه به کی بگیم گل پسرمون تنبله؟؟؟؟؟؟

ایراد نداره مامانی هر وقت تکون خوردی لگداتو به جون میخریم فقط پسری

این عادت برات نمونه بزرگ شدی مامانیتو ناکار کنی؟؟؟؟

راستش تو اولین نوه پسر حاج بابایی!نوه های حاج باباجون همه دخترن!

واسه همین بی نهایت منتظرتن!

قضیه نینی عمو جون جواد که منتفی شده!بهشون نی نی ندادن!

امیدوارم خداجون هیچ پدر مادری رو ناامید نکنه،بگو آمین سید من!!!!

امروز نوبت دندونپزشکی دارم،باید برم دندونمو پانسمان کنم!

خیلی درد دارم،دکتر میگفت این دردا خطرناکه،

ممکنه خدا نکرده زایمان زود رس بیاره،وای مامانی شانس آوردم،

دکتر میگفت زیر 5ماهگی و بالای 7ماهگی دیگه هیچ کاری نمیتونن انجام بدن!

جدت هوامو داره پسری!!!خیلی دوست دارم پسر من!!!!!!!!!!!!!!


بابای شازده پسرم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تربچه
23 تیر 90 11:07
سلام فاطمه جونم تا اینجا خسته نباشی انشاالله تا آخرش رو راحت طی میکنی و یک زایمان خوب هم خواهی داشت التماس دعا
مامان آتین
23 تیر 90 15:07
خدا پسمل کوچولوی تو دلیتو برات حفظ کنه
زهرا
2 مرداد 90 7:45
سلام گلم ان شاء الله ني نيت به سلامت به دنيا بياد مواظب خودت باش عزيزم