سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

مامانی اومده پسرم!!!

1390/6/11 12:07
نویسنده : مامان فاطمه
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک پسر خودم،خوبی مامانی؟شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآدل مامانی برات یه کوشولو شده!

وای که نیومده چقدر به دل نشستی،شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآاگه بیای که نمیدونم چی میشه عشق مامان!شکلک های رمیــ ـنآ

وای پسرم!خیلی دوست دارم،خیلی،خیلی،شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

این چند وقته که نبودم بیمارستان بودم،البته همشو نه،شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآتا حالم خوب بشه طول کشید،

راستی پسرم خوب از اون داخل لگد میزنی مامانتوها!!!فدای اون لگدات بشم!

حرکتات از هفته ٢٠یا ٢١ شروع شده،شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآوای که چقدر کیف میده،وقتی فاصله بین غذا خوردنم

طولانی میشه و شما گرسنه میشی وای چه لگدایی که نمیزنی!از الان معلومه که

هم تکواندو کاری هم شکمو!!!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

پسرم خیلی واسه تربیتت نگرانم!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآدوست دارم یه مسلمون واقعی بار بیای!

همیشه توی سجده هام به خدا میگم:(رب هب لی من الصالحین)امیدوارم یه پسر سالم و صالح

 باشی و هیچ وقت مایه خجالت منو بابایی نشی!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

راستش هنوزم واسه اسمت خیلی دو دلیم،این کار سخت ترین مسئولیت دنیاست!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

چند وقت پیش خواب دیدم که اسمتو بذاریم سید محمد،دیشبم توی خواب

 صدات میکردم محمد آقا بیا اینجا!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآمنصوره جون هم خواب دیده که اسمت سید محمده!

یعنی تا الان 3بار تو خوابمون اسمت تاکید شده!منم زنگ زدم دفتر رهبری

و ازشون سوال کردم،اونا گفتن حتما یه حکمتیه دیگه،سعی کنین این اسمو بذارین،

نمیدونم چرا این خوابارو دیدیم،شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآحکمت خدارو که نمیشه ندید گرفت!

از دوستای خوبم میخوام که اگه نظری دارن بهم بگن،خوشحال میشم!شکلک های رمیــ ـنآ

خدا نگهدارت باشه پسرم!عاشقتم!از باباجون بیشتر دوست دارم!بهش نگیا!

بای بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهارک
20 مرداد 90 18:13
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..خوشحال میشم ما رو لینک کنید..
محمد مسعود
20 مرداد 90 18:35
سلام اسم زيبايي انتخاب كردين ان شاالله نامدار و خوش قدم باشه اسم پسرم محمد مسعود هست اسم اصلي امام زمان كيف ميكنم صداش ميزنم موفق باشي
مامان فهیمه
25 مرداد 90 19:33
سلام عزیزم: خوبی؟؟؟؟ پسمل گلت خوبه...؟؟؟؟؟؟؟ محمد ارمیا هم قشنگه.... سر بزن به وب من ..... چند وقتیه که دیگه نمیای....بوس بوس
مامان مانی جون
27 مرداد 90 0:03
مامان صفا
3 شهریور 90 13:36
سلام عزیزم
اسم خوشگلی، هر دو تیکه اسمش قشنگن.
انشاالله خوش نام باشه خدا شما خانواده مهربون کنار هم به سلامتی و خوشی نگه داره.. ما از وب (گلکم) اومدیم مهمونیتون.. خوش گذشت.. راستی منم تنهام تو یه شهر دور از همه فامیل... بوس

سلام مامانی صفا،هرجوری خواستم بیام توی وبلاگتون نشد،مرسی که لطف کردین نظر دادین،ممنون