سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

بدون عنوان

1391/2/18 20:58
نویسنده : مامان فاطمه
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میگم به همه دوستای گل و خوبم ک تنهام نمیذارن!امیدوارم سرحال باشین!

بالاخره این پسره به زور خوابید و من اومدم،اصلا خواب نداره چیکارش کنم؟؟؟؟

نه خودش میخوابه نه میذاره من بخوابم،دلم میخواد یه روز خودش بالش بگیره بره یه گوشه بخوابه،

خوابوندش خیلی سخته،ولی با خنده هاش خستگی از تنم میره،

آقا پسر شیطون ما 12اردیبهشت دندون درآورد،در کمال ناباوری،آخه عجله چی بود پسر جان،

کلی هم لاغر شده،2تا از دندونای پایینش در اومده!از گاز گرفتنش نمیگم که دلم خونه....

تازگیا با اجازه دکترش حریره بادام و فرنی بهش میدم،البته خیلی کم،

یک وروجکی شده،با رؤرؤک از این ور خونه میره از اون ور درمیاد،5ثانیه آروم نمیگیره،

اینقدم خوشش میاد راه میره،چندتا از عکساشو میذارم براتون..

راستی ببخشید که نتونستم جواب کامنتاتونو بدم

محمدطاها خان با تل مامانیش!

تاحالا دزد دریایی به این کوچیکی دیده بودین؟؟؟

قربون همتون بابای!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آرشیدا
18 اردیبهشت 91 22:37
سلام آرشیدا سه روز از نی نی شما کوچکتر، مثل محمد طاها بدخوابه یکساعت طول میکشه تا بخوابنیش فقط 20 دقیقه میخوابه کلاً تو طول روز خیلی کم میخوابه انشاالله هر چی زودتر هم نی نی شما و هم نی نی ما خوش خواب بشن.
مامان رادین
19 اردیبهشت 91 16:56
سلام خوبین؟ دلمون براتون تنگ شده بود
مریم مامان عسل
20 اردیبهشت 91 10:28
مبارک باشه دندونت اقا. تو هم که مثل عسل خواب و زندگی رو از ما گرفتی شیطون! اگه انقدر شیرین نبودین چیکار میکردین؟
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 14:21
دزد دریایی جیگگگگگگگگگگگگر کی دیده؟؟
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 14:21
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
مامان ساینا
22 اردیبهشت 91 10:58
سلام. ساینای منم 29 ابان به دنیا اومده. خوشحال می شم تبادل لینک کنیم.
الهه مامان یسنا
24 اردیبهشت 91 21:25
مامانی خیلی عجله داری که خودش بره بخوابه!!! دختر من هنوز باید بخوابونمش
خاله جون
10 خرداد 91 13:28
سلام عزیزم ماشالله هزااااااااااااارماشالله مرواریداتم مبارک گلم
الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 9:57
سلام دوست خوبم یسنا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده دوست داشتین برین به این آدرس و بهش رأی بدین http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
فرناز مامان رادین
15 خرداد 91 13:28
سلام فاطمه جون خوبی؟ نمی گم چقدر دلم برای خودت و محمد طاها جون تنگ شده بود چون خیلیه.کلی کیف کردم از دیدن عکساش همیشه شاد باشید
1391
24 خرداد 91 20:36
بچتون خیلی خوشکله ولی مواظب باش بهش چش نخوره نگی نگفتی
رایکا(پوسترساز)
31 خرداد 91 17:38
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان متین
31 خرداد 91 18:13
عسیسم. شیطون بلای من. چه جیگری شدی. از بس شیطونی میکنی .خواب نداری.
زهرا
5 تیر 91 8:52
سلام عزيزم خوبي.. واي ماشاالله چقدر پسرمون با مزه است. خدا حفظش كنه برام ببوسش
خاله جون
8 تیر 91 18:20
زینب السادات(مامان تسنیم)
24 تیر 91 14:12
ما شاالله به پسر عموی ناناز و شیطون خودم انگاری بچه های این دوره زمونه همشون پر انرژی اند
خاله جون
3 مرداد 91 17:20
بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . . ماه ضیافت الهی مبارک
مامان آنیسا
15 مرداد 91 11:36
چه جیگر شده این دزد دریائی کوچولو ما