سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

و اما سونو!!!

1390/6/11 12:10
نویسنده : مامان فاطمه
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من!

خوبی نفس مامان؟

میدونی که امروز چی شده؟آره عزیزم!من فهمیدم تویی که تو دلمی چی هستی!

تو پسر ناز مامانی!عاشقتم خداتا!!!!!!!!

Orkut Myspace New Born Baby Scraps Graphics and Comments

نمیدونی چقدر باباییت خوشحاله نفس مادر،وقتی از سونو اومدم بیرون

 به حاج بابا زنگ زدم،گفت مژدگونیم محفوظه!

مهم اینه که تو سالمی سید من!مراقب باش!راستی بابایی یه بلوز ناز قرمز واست خرید،واسه

خاله فاطی اینا که خونمون بودن شیرینی گرفت،بابای من خیلی خوشحاله،از بابای تو بیشتر!

منو باباجون خیلی دوست داریم!خیلی!animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

بابای پسرم!نفسم!عسلم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمانه عمه مهدیار
7 تیر 90 15:04
مبارک باشه عزیزم . ایشالا پسر خوبی واسه مامان و باباش باشه
مامان تربچه
7 تیر 90 16:09
سلام خانمی مبارک بالاخره به روز کردی
فاطمه
8 تیر 90 8:35
سلام فاطی جون ... البته یه چیزایی حس می کنم ولی انقدر خفیفه که باورم نمیشه حرکات نینیم باشه ....الهی که گل پسرت همیشه سالم و سرحال باشه
سحر
8 تیر 90 12:21
سلام خانمی مبارکه به سلامتی منم نی نیم پسر اما میخوام یه بار دیگه سونو بدم تا مطمئن بشم به ما سر بزن
زهرا
8 تیر 90 13:18
سلام فاطمه جان
قدمش مبارك باشه بهت تبريك ميگم انشاءالله زودتر اين دوران تمام بشه و پسرنازت به دنيا بيايد ممنونم از اينكه خبر دادي خيلي خوشحال شدم عزيزم مواظ خودت باش


سلام زهرا جون!امیدوارم شما هم به سلامتی نی نی نازتو بغلش کنی
مامان تربچه
9 تیر 90 13:39
از مبعث او جهان جوان شد گیتی چو بهشت جاودان شد دوست عزیزم عیدت مبارک
خاطره
9 تیر 90 19:32
سلام
مبارک باشه


سلام!قربونتون!تشکر
مامان مانی جون
9 تیر 90 19:56
پسر دار شدنت مبارک



خیلی ممنون عزیزم
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 18:49
سلامممممممممممممممممم
مبارکهههههههههههههههههه
مامانی و باباییه سید ارمیا جون مبارکه



مرسی!منم از طرف بابایی ارمیا جون و خودم ازتون ممنونم!!!
مامان تربچه
13 تیر 90 19:18
سه نور آمد به عالم پر ز احساس
معطر هر سه از عطر گل یاس
سه نور تابناک آسمانی
حسین بن علی ، سجاد و عباس


دوست گلم، عیدت مبارک
التماس دعا




مرسی کیانا جون!ممنون که سر زدی
مریم
15 تیر 90 12:14
سلام مبارک باشه
بهمون سر بزن


سلام،خیلی ممنون از لطفتون...
مامان فهیمه
15 تیر 90 19:05
سلام عزیزم:
همونی شد که میخواستی...
مبارک باشه گلم.

انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد


مرسی فهیمه جون!ایشالله نی نی ناز توهم صالح وسالم باشه.مرسی که سر زدی
سحر
20 تیر 90 12:16
سلام خانم کجایی؟/
آپ نمی کنی؟؟؟؟



سلام سحر جون!وای که چقدر دلم برای همتون تنگیده بود!سیستم یه خورده مشکل داشت نتونستم آپ کنم
محمد
22 تیر 90 10:56
از اینکه یکی دیگه به جمع گل پسرا دوستای اینترنتی من اضافه شد خدا رو شکر میکنم. منتظر عکسای خوشکلتم ارمیا جون