سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

روز دیدار

1390/8/28 19:52
نویسنده : مامان فاطمه
985 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافر من!به انتهای راه رسیده ای؟خسته ای پسرم؟مادر به قربون قدمت که داری میای!

وای ارمیای من تا این لحظه تا این حد احساس مادری نداشتم!

لحظه به لحظه بیشتر عاشقت میشوم،لحظه به لحظه بیشتر احساس مادر بودن پیدا میکنم و

 اینگونه قلبم به تسخیر تو در می آید وتو میشوی تمام دنیای من!

الان که برات مینویسم خیلی بغضم گرفته،اگه باباجونت رو ببینم که بغضم میترکه!

توی دلم غوغایی شده پسرم!انگار دنیا دنیا آدم توی دلم دارن رخت میشورن!

احساس خیلی خیلی قشنگیه!اصلا با تموم احساسات دنیا فرق داره،اصلا یه احساس خاصیه

 که میخوای کسی رو ببینی که 9ماه با خودت بزرگش کردی و هنوزم ندیدیش!

وای اگه یه کم دیگه ادامه بدم گریم میگیره!

از دوستای خوبم عذر خواهی میکنم که نگران من هستن و من نتونستم جوابشون رو بدم،

ببخشین و دعام کنین!همتون رو خیلی دوست دارم،میرم و به امید خدای خودم با ارمیای نازم برمیگردم!

این دست های سبز و ساده دخیلتان

ما را به رسم رفاقت دعا کنید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان گیلاس
28 آبان 90 20:05
سلام انشالله فردا این موقع محمد ارمیا جون تو بغلته. امیدوارم به سلامتی زایمان کنی. منتظر دیدار محمد ارمیا جون هستیم. دعا یادتون نره.
مامان مانی جون
28 آبان 90 20:38
مگه امروزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله جون
28 آبان 90 23:25
الهههههههههههههههههی عزیزم دیگه چیزی نمونده که یه فرشته کوچولو بیاد هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اخه فاطمه جون گریه ما را هم دراوردی فاطمه جون مارا هم دعا کن عزیزم
مریم مامان عسل
29 آبان 90 0:12
منم همین احساسا رو دارم این دم اخری! فقط 48 ساعت مونده تا اومدن دخملم. چه حس خوبیه مادر شدن. دعا کن فاطمه جان. دعا کن که هیچکس از این حس من و تو محروم نشه.
مامان متین
29 آبان 90 9:58
سلام عزیزم من بجات بغضم ترکیدو گریه کردم البته از خوشحالی و این که اونقدر احساستو خوب بیان کردی که تمام تنم سیخ شد و حس زمانی که تازه متین رو توی بغلم گرفتم اومد سراغم و کلی لذت بردم. من دعا می کنم ان شالله که زود با نی نی نازت بیایو ما رو هم توی شادی خودت شریک کنی. و منم منتظرم
مامان فهیمه
29 آبان 90 13:40
سلام فاطمه جونم: وای.من خیلی اضطراب دارم...تو رو خدا در اولین فرصت بیا و خبر بده گلم... من آروم و قرار ندارم...
سحر مامان آراد
29 آبان 90 13:57
وایییییییییییییییی فاطمه جونم الان که دارم واست مینویسم حتما ارمیا گلی تو دستاته خوش به سعادتت دعامون کن عزیزم منتظر خودت و پسر ناناست هستیم انشالا به سلامت به خونه بر میگردین
مامان طاها
29 آبان 90 14:39
سلام عزیزم ان شاالله که پسر کاکل زری صحیح و سالم و تپل و مپل بدنیا بیاد مراقب خودت باش اصلا" هم استرس نداشته باش خدا با شماست . واست و ان یکاد میخونم از راه دور فوت میکنم .
رادین کوچولو
30 آبان 90 4:59
salam enshalah lezate dar aghoosh keshidanesho emrooz mibarid
مامان تربچه
30 آبان 90 10:06
سلام فاطمه جون میدونم وقتی کامنت من رو میخونی محمدارمیا توی بغلت هست و داری عاشقانه نگاهش می کنی اما کاش موقع اولین دیدار، من رو از دعا فراموش نکنی دوستت دارم التماس دعا
مامان مانی جون
30 آبان 90 17:52
ارمیا جونم اومدی؟ تولدت مبارک عزیزم
رادین کوچولو
1 آذر 90 19:05
سلام ارمیا جون منم رادین کجایی پسر خوب من 4 روزه منتظره شمام زود بیا دوست خوبم
مامان رادين
2 آذر 90 17:19
سلام عزيزم ان شا اله تا حالا زايمان كردي و هردو شما سلامتين منتظر ديدن روي ماه گل پسر هستم ما رو بيخبر نزارين
فرناز
3 آذر 90 0:36
سلام فاطمه جون.می دونم که الان دیگه نی نی گلت به سلامتی به دنبا اومده.همیدوارم که هر دوتاتون خوب و سرحال باشین.بی صبرانه منتظر عکسای محمدارمیا جونم هستیم.
مامان محمد پارسا
3 آذر 90 8:39
سلام عزیزم انشاالله نانازت به سلامت اومده باشه تو بغلت بهت تبریک می گم که این حس قشنگ رو تجربه کردی عزیزم واسه ما هم دعا کن
مامی امیرحسین
3 آذر 90 11:12
فاطمه جون کجایی؟یه خبر بده از خودت
منا مامان الینا
3 آذر 90 12:01
سلام مامان فاطمه دیگه الان راستی راستی باید یه مامان شده باشی عزیزم یه خبر از خودت بهمون بده
مامان صفا
3 آذر 90 23:46
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی و مبارکی حتما تا الان ارمیا جان تو بغلته...منتظرتیم...
مامان ارمیا
4 آذر 90 1:27
سلام فاطمه جان قدم محمدارمیا جان مبارک منتظر عکساشم
مامان رادین
6 آذر 90 14:01
سلام پس کجایید؟ حالتونخوبه دلمون تنگ شده
مامی امیرحسین
10 آذر 90 12:42
فاطمه جون ما که مردیم یه خبری...
خاله جون
10 آذر 90 13:49
سلام فاطمه جون انشالله که بسلامتی نی نیتون بدنیا اومده .زودی بیا که دلمون واستون تنگ شده عزیزم
مریم مامان عسل
12 آذر 90 17:12
سلام پس کجای فاطمه جون. با عکسای نی نی ارمیا بیا زودتر دیگه. من آپم با عکسای عسل
رادین
13 آذر 90 19:40
خاله جون ایشالله که به سلامتی نی نی خوشگلت به دنیا بیاد . مواظب نی نی و خودتون باشید . بوس