سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

وقتی دیگرون فهمیدن...

1390/2/8 22:54
نویسنده : مامان فاطمه
298 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامانی همه فهمیدن!

آخه باید به حاج بابا اینا میگفتم،البته به عمه جون منیره گفتم،یه دفعه عزیز جون اومد توی اتاق صدامونو شنید،

چند روز بعدشم عمه جون منیر به عمه سمیه گفت،عمه سمیه هم زرنگی کرد و رفت از حاج بابا مژدگونی گرفت!

وای مامانی نمیدونی چقدر اونا خوشحالن!!!تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com

منم اومدم به مادر جونت بگم و ازش مژدگونی بگیرم ولی ضایع شدم،باورشون نشد و چون باورشون نشد ندادن!

اما دم عمه ی خودم گرم!بهم 2000تومن داد!خیلی چسبید مامانی!

همه خوشحالن جیجر،همه مراقبم هستن،

اگه امکانش هست توهم مامانیو اذیت نکن!

بوس نینی ناز مادر!!!!!!

زیباساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

masome
14 مهر 90 19:03
سلام محمد ارمیا.من کسرا هستم هم سن شما تو دل مامانم خونه دارم. ببینم کدوممون زودتر میام پیش مامانامون.با اجازه مامانم لینکتون کرده