سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

سلام پسرم

1390/7/1 15:09
نویسنده : مامان فاطمه
419 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی پسری؟

دلم برات یه کوشولو شده بودMimimo mouse smiley 057

هفته قبل رفته بودم سونو،از مانیتور دیدمت،دکتر احمدی ستون فقراتت رو نشونم داد،

اینقد باحال بود،شکر خدا آزمایش ماه هفتمم خوب بود 

راستش من و بابایی چند روزه دپرسیم!آخه تو عزیز دلمون داری میای و

ما هنوز اسمی واست انتخاب نکردیم!ز

واسه همین اینجا یه نظرسنجی میذارم که خاله های مهربون یکیشو انتخاب کنن! 

خاله جونای مهربون یکی از این اسمارو انتخاب کنین،ممنون!

ز

ارمیا:بزرگ داشته شده

یوحنا:انعام توفیقی از طرف خداوند

یونا:لقب حضرت یونس(ع)

مانیاد:در یاد ماندن،عزیز و گرامی

سپنتا:مقدس

محمد ارمیا:نامی ترکیبی(حمد شده)+(بزرگ داشته شده)

آیهان:نامی ترکی،فرمانروای ماه

 ممنون از همتون،ز

زاین دوتا هم منو زهیر جونیم که هنوز واسه اسم نی نی  به تفاهم نرسیدیم!

وای که دیگه نمیتونم بشینم،بوس پسری!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فهیمه
1 مهر 90 17:21
سلام عزیزم: محمد ارمیا خیلییییییییی قشنگه
منامامان الینا
1 مهر 90 17:58
سلام فاطمه جون خدا رو شکر که همه چی نی نی بی اسممون خوبه! فاطمه جون به نظر من در انتخاب اسم باید به معنی اسم هم توجه کرد و در بین اسمهایی که نوشتی ارمیا و یوحنا معنای قشنگی دارند اما تلفظ ارمیا بهتره و یوحنا ممکن درست تلفظ نشه به هرحال نظر شما مهمتر از نظراتی که بقیه میگن و هر چی خودت دوست داری را انتخاب کن
مامان گیسو
1 مهر 90 22:29
سلام عزیزم من سپنتا رو انتخاب می کنم
محيا كوچولو
1 مهر 90 23:09
محمد ارمیا واقعا قشنگه مبارك باشه
مامان مانی جون
2 مهر 90 12:35
من نمیگم کدوم اسم رو بذاری اما راهنمایی میکنم. یه اسم که نی نی خودش بتونه راحت تلفظش کنه ایرانی باشه خوش معنا باشه و به نام خوانوادگیش هم بیاد و طولانی نباشه امیدوارم کمکی کرده باشم
سحر
2 مهر 90 13:47
فاطمه جونم ارمیا خیلی قشنگه من خودم با اسمهای ترکیبی موافق نیستم اما اگه خودت میپسندی محمد ارمیا هم قشنگه
مامان الهام
3 مهر 90 7:44
سلام عزیزم خوبی؟ گل پسر خوبه؟ به نظر من محمدارمیا قشنگتر از بقیه اسمها هست انشاالله که بتونید یه اسم خوب و با معنی برای گل پسر انتخاب کنید
خاله جون
3 مهر 90 22:51
سلام مامان مهربون ونینی من نمی تونم انتخاب کنم چون سخته انشالله اسمی زیبا ومعنی دار انتخاب کنید مبااااااااااااااااااااااارک بااااااااااااااااااااشه
نی نی توپولی
4 مهر 90 18:30
دوست جونم به نظر منم ارمیا قشنگه
نی نی توپولی
4 مهر 90 18:31
انشالله به سلامتی فارغ بشی
رادین
6 مهر 90 16:35
سلام انتخاب سختیه و همه اسامی خیلی زیبا هستند ولی به نظر من ارمیا، یونا و آیهان اسامی خیلی خیلی زیبایی هستند