سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

بازم هفته هفتم

1390/2/6 18:49
نویسنده : مامان فاطمه
326 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام از اولین بار بگم که من و بابا جونت فهمیدیم که تو مال ما شدی،واسه جواب آزمایش رفتم بیمارستان شهدا،هنوز

جای اون آمپول تو دستام حس میشه ،دوست داشتم وقتی جواب میگیرم دکتره آزمایشگاه تبریک بگه بهم اما نگفت،اما در عوض

خودم به خودم تا برم توی اتاق دکتر تبریک گفتم،

گفتم ماشاالله فاطمه خانوم،دیگه وقتشه از یکی دیگه مراقبت کنی،

به اتاق دکتر رسیدم دکتر گفت مبارکتون باشه،دلم میخواست به همه اونایی که تو بیمارستانن بگم که دارم

مادر میشم،

امیدوارم خداوند هیچ خانومی رو از این لذت محروم نکنه.

واسه هفته بعد نوبت سونو داشتم،بعد از سونو یه برگه بهم دادن که نوشته بود:خانوم،شما الان 6هفته و

1 روزه که مادری،خیلی احساس باحالی بود،تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com

از همون راه اومدم خونه مادر جونت،هیشکی خونه نبود،فقط دایی جونت خونه بود پسر خوشگلم،

منو بابایی قرار گذاشتیم به کسی نگیم،ولی مگه میشد؟؟؟؟؟

دایی جونت اولین نفر بود که فهمید،البته بعد از منصوره جون،

راستی اینو بگم که خاله نداری پسرم،فقط یه دایی جون خیلی مهربون داری،اما تا دلت بخواد عمو و عمه داری.......

100000000000000000000000000تا بوس واسه ارمیا جونممممممممممممممممممممم!!!

 عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)