سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

ماه گرفتگی

1390/3/25 23:26
نویسنده : مامان فاطمه
334 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام نفسم!

راستش امشب شب تولد حضرت علی(ع) و روز پدره،البته فرداست،من این روزو به پدرم که بهترین و

عاشق ترین و بی همتا ترین پدر دنیاست تبریک میگم،البته به پدر همسرم هم تبریک میگما ولی به پدر

جون خودم بیشتر،عاشقتم باباجون!

واما سرانجام به عشق گرامیم،به نفس شماره دو،(شماره 1تویی مامانی)

همدم 5 سال زندگیم و همه چیم دیگه،همه چیم تبریک میگم!

زهیر جونم!روزت مبارک!بغل

راستش امشب ماه گرفتگیم هست،قدیمیا میگن اگه یه زن باردار

توی این شب که این اتفاق میفته هرجای بدنش یا نمیدونم

 روی شکمش رو بخارونه همونجای بچه لکه میشه،یعنی میشه

 ماه گرفتگی،البته زبونم لال!

الان ساجده جون زنگ زد و بهم هشدار جدی داد که مراقب باشم

ما هم گفتیم ای به چشم! 

سمیه جونم سرش بلاهایی اومد شب ماه گرفتگی،خواهر شوهراش

 دستو پاشو بستن که نتونه خودشو بخارونه،چه مخین این قدیمیا! 

الان میخوام برم خونه کادوی بابایی رو بدم،یه پیراهن ناز واسش گرفتم،

سال بعد تو بهش کادو میدی مامانی!

نمیدونم چرا امروز دلم میخواد سید علی صدات کنم،بوس مامانی!

وای تنم میخاره چقدر،جای مامیم خالی!بابای!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر زهرا
25 خرداد 90 23:53
akhey eshala ke zod tar be 2nya biaaad
مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 16:31
روز بابایی مبارک دست مامانی درد نکنه دوست دارم لینکت کنم