سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

9 هفتگی

1390/2/14 18:33
نویسنده : مامان فاطمه
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیجر مامانی!

٩هفتگیت مبارکوارد هفته نهم شدی،الان سوراخ گوش و بینیت تشکیل شده

،انگشتای دست و پاتم تازه جوونه زدن و دارن میان بالا،

راستی نینی جون,یه جا خوندم که الان اندازه یه توت فرنگی شدی,مادر فدا بشه که بزرگ شدی

عاشقتم مامانی.....................‍

کار دارم نی نی نازم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان غزل
14 اردیبهشت 90 17:26
سلام
به مامانی ناز
مبارک باشه خانوم خانوما
انشالله که این چند ماه رو به سلامتی پشت سربذاری و خدا یه نی نی سالم بهتون بده
به ما هم سربزن


سلام!خیلی ممنون از لطفتون!مرسی.
دخترتونم خیلی نازه!

مامان مانی جون
14 اردیبهشت 90 23:51
سلام
ممنون که به ما سر زدی
آره درست گفتین فرق نی نی من با شما اینه که نی نی من امروز رفت تو نه ماه نی نی شما رفت تو نه هفته
به امید خدا شما هم به نه ماهگی میرسی ویه نی نی سالم به دنیا میری


خیلی ممنون،دعا کنین،امیدوارم نینی تون سالم به دنیا بیاد،مرسی که سر زدین!
مامان تربچه
16 اردیبهشت 90 8:10
سلاااااااااام فاطمه جون خوبی خانمی؟ ممنون از نظرت اگه کتابی چیزی خواستی بگو برات تهیه می کنم (بدون تعارف). راستی برای دعا و ... کتاب ریحانه ی بهشتی فوق العادست. کارهای عبادی و حتی تغذیه ای 9 ماه بارداری رو نوشته. منابعش هم موثقه. کارهایی که باید در هر ماه انجام بشه رو از این کتاب درآوردم و توی وبلاگم گذاشتم ولی اگه بتونی خود کتاب رو گیر بیاری محشره راستی من با افتخار لینکت کردم
مامان فرشته
18 اردیبهشت 90 2:52
سلاممممممم ای جان خیلی مبارکه عزیزم خیلی حس خوبیه ان شاا... بارداری خوب و راحتی داشته باشی بوسسسسسس
مامان آروین
21 اردیبهشت 90 0:32
عزیزم امیدوارم ماههای باقیمونده رو به خوبی و سلامتی سپری کنی نی نی من تا یه ماه دیگه میاد برا سلامتی همه نی نی ها ونی نی منم دعا کنین گلم
منتظران لبخند خدا
3 خرداد 90 16:25
سلام مامانش! وای چه هدیه خوبی که تو روز تولدت بچه‌ات دلش بزنه یا اینکه لگد بزنه!! به هر صورت خوش به عالت این یعنی که به لطف خدا شما الان مامانید و امروز هم روز مامانه! پس مامانی روزتون مبارک! ایشالا صد سال زنده باشی! راستی من اومدم که بهت یه خسته نباشید بگم که تو این مدت مارو تنها نذاشتی و تو این شرایط حساس بهمون سرزدین! خوشحالم که بازم به وب من بیای تا از تجربیاتت بیشتر استفاده کنم! من از خدا به خاطر شوهر مهربونم و شما مامانایی که تو این دنیای مجازی مث یه دوست واقعی همیشه همراهم بودند تشکر می‌کنم. تولدت بازم مبارک! راستی خیلی تلاش کردم این نظر رو تو همون پست اول بنویسم که نشد یعنی باز نشد و لاجرم اینجا نوشتم! به هر صورت امیدوارم هر چه زودتر نی‌نی سالم و خوشگلتو به دنیا بیاری! بازم بیاین و فعلا باااااااااااااااااااااااااااااای
منتظران لبخند خدا
12 خرداد 90 9:07
سلام. مامان و بابای منتظر کم پیدایین! تو این روزای انتظارتون هم به کلبه عشق ما بیاین و هم مار و از دعاتون بی‌نصیب نزارید!