سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

5روز دیگه به دنیا میای...

1390/8/25 13:55
نویسنده : مامان فاطمه
708 بازدید
اشتراک گذاری

سلام توراهی من!

دیگه جدی جدی تقویم خونه اومدنت رو نشونمون میدهwww.smilehaa.org

 و شمارش معکوس شروع شده!5!4!3!2!1.....

چند روز پیش رفتم پیش خانم دکتر کیانی،ایشون تشخیص دادن که برای زایمان سزارینم 29آبان زمان

مناسبیه،ما هم که عجیب از خدا خواسته قبول کردیم،دل توی دلمون نیست پسرم،

از همه دوستام میخوام از ته دلشون برام دعا کنن،ترس عجیبی توی وجودمه...

         

راستش از زمانی که وارد نی نی وبلاگ شدم حس میکنم یه خانواده توی دنیای مجازی پیدا کردم،

دوستای نی نی وبلاگیمو از ته دل دوست دارم و واسشون نگرانم،البته همه دوستا همینجورین!

اگه هرکدوم از ما یه مدت نباشیم واسه همدیگه نگران میشیم،

و با شادی هم خوشحالیم،و با غم هم ناراحت!

از همتون ممنونم،همه اونایی که به منو ارمیای من سر میزنین،و نگرانمونین،

التماس دعا سفارشی...

یه جوری حرف زدم که انگار آخرین پست منه،

همتون رو دوست دارم،فراموشمون نکنین،خدافظی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مانی جون
24 آبان 90 17:41
وااااااااااااااااااااای
قربونت برم
الان دل تو دل مامانت و بابات نیستا

آره عزیزم،کم مونده بال در بیاریم

مامان تربچه
24 آبان 90 19:55
سلام فاطمه جون
انشاالله به سلامتی دنیا میاد
خیییییییییییییییییییییییییییلی التماس دارم
تو رو به ماد سادات قسم من رو از دعا فراموش نکن


حتما عزیزم،من هیچ وقت دوستای خوبم رو فراموش نمیکنم
سحر مامان آراد
24 آبان 90 23:22
سلام فاطمه جونم مبارکت باشه خانمی
ایشالا ارمیا جون رو به سلامتی بغلت بگیری و حالشو ببری
دختر عمه من (فاطمه)هم 29 دخملشبه دنیا میاد
پس یادم باشه هم تولد ماهک جونم و هم ارمیا جون رو تبریک بگم
واییییییییییییییی خوش به حالتون

ممنونم سحر جون،واسه توهم فاصله چندانی با ما نداره،3روز تفاوتشه

مامان متین
24 آبان 90 23:46
این قلب منه داره تند تند می زنه واسه نی نی جدید


قربون دلت مینا جون
فاطمه (مامان آیلین)
25 آبان 90 11:45
وای ی ی خوش به حالت راحت میشی تازه ! نی نی ات رو هم بغل می کنی ...چه حس خوبی


آره منم خیلی وقته منتظر چشیدن این حسم!
فاطمه مامی امیرحسین
25 آبان 90 12:58
فاطمه جون از صمیم قلب و تو این روزای عزیز برات آرزوی یک زایمان راحت و بی دردسر رو میکنم.توصیه هام یادت نره.اگر از سختیش میترسی سوره انشقاق بخون.منم رفتم حرم حتما یادت میکنم.منتظر دیدن روی ماه پسر خوشگل و شیطونت هستیم

ممنونم فاطمه جون،توی حرم خیلی دعام کن

مامان متین
25 آبان 90 14:35
عزیزم من و متین هم خیلی دوستتون داریم و نگرانتون هستیم و از ته ته دلمون دعا می کنیم ان شالله خدا کوچولوی سالم و تندرسی بهت بده و البته که همین طور هست

ازت ممنونم مینا جون


مریم مامان عسل
25 آبان 90 14:37
سلام فاطمه جونم. خوبی؟ این روزای آخر بارداری چه حال و هوایی داره خداییش! منم 7 صبح روز اول آذر سزارین میشم. اون موقع به امید خدا محمد ارمیا توی بغلته. واسه منم دعا کن. انشالا که همه چیز برامون خوب پیش بره. راستی این خونواده ی مجازی که گفتی منم همین احساس رو نسبت به دوستام اینجا پیدا کردم. به خدا میسپارمت.


انشاءلله،همه چی خوب پیش میره!
مامان رادين
25 آبان 90 14:48
فاطمه جون آرزوي سلامتي ببراي هر دو تاتون دارم وشتاق ديدار صورت ماهه گل پسر هستم.
آخ جون يه فرشته ديگه مياد


ممنون آزاده جونم
فرناز مامان رادین
25 آبان 90 18:22
سلام فاطمه جون.خوبی دوست من؟ غیبتت طولانی شده بود نگران شدیم. دیگه چیزی نمونده.امیدوارم نی نی گلت یالم و سرحال باشید. مواظب خودت باش