سید محمد طاهاسید محمد طاها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

به دنیا خوش اومدی

شمارش معکوس

1390/8/22 14:39
نویسنده : مامان فاطمه
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی،پسر نازم خوبه؟معلومه کیفت کوکه که شیکم مامانیو از این رو به اون رو کردی،

میگم مامانی جوگیر میشی فکر روده و کلیه ومعده مامانی هم باش،فکر کنم پهلوم سوراخ شده،

دیروز با مادر جون رفتیم پیش خانوم دکی،خواست ضربان قلبت رو بگیره 10دقیقه طول کشید تا قلب

جنابعالی پیدا بشه،قلبم اومده بود توی دهنم از ترس،مارو باش،این بیرون داریم از ترس زهره ترک

 میشیم،آقا اون تو نشسته به مامیخنده،ترسیدم که خدای

 ناکرده اتفاقی افتاده باشه

تا اینکه خانوم دکی گفت این بچه همیشه اینقدر تکون میخوره؟

گفتم خانوم دست رو دلم نذار که خونه،

شب و روز ندارم از دست این وروجک،معده روده آدمو صاف میره بالا،

بعدش خداروشکر کردم که سالمی،ایراد نداره که من اذیت میشم به لذت دیدن روی ماهت می ارزه....

الان 37 هفته و 3روز و 16روزه که وارد ماه نهم شدیم اما از تشریف فرمایی جنابعالی خبری نیس که

 نیس،سر شما هم سر خورده اومده پایینی و این یعنی یه زایمان طبیعی،

و یعنی باید هزار بار بمبرم و زنده بشم تا تو یه 30سانت راه بیای البته با سر،

فدات بشم من تحمل میکنم در عوض بعدش راحت تر میتونم بهت برسم،

دیگه کلافه شدم هی میخوام عکس سیسمونیتو بذارم نمیشه،آخه حیفه این همه مادر جون و پدر جون

 زحمت کشیدن و تو نبینی،اما ایراد نداره عکساشو نگه میدارم تا وقتی بزرگ شدی ببینی،

رنگ سیسمونیتو قرمز انتخاب کردیم،آخه با وجود بابایی پرسپولیسی مگه کسی میتونست

 رنگ دیگه انتخاب کنه،boy thinking animated gif

میگم پسری اگه زایمانم سزارین باشه 2 آذر پیش خودمی اگه هم نه که معلوم نیس کی میتونم

ببینمت،شایدم 12 آذر؛اما مامانی الان که 37 هفته ای یه نی نی کاملی،زودتر بیا مامانی،

خیلی خسته شدم،بیا و حال و هوای زندگیمونو عوض کن..

پسرم 3شنبه عید غدیره،عید سیداست،یعنی عید تو،وعید بابایی.پیشاپیش عیدت مبارک سید من،

عیدی مامانی یادت نره،امیدوارم عیدی من اومدنت باشه....

آخی بغض گلومو گرفت،زود بیا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان متین
22 آبان 90 16:53
الهی......... مامانی بغض گلوی منم گرفت مور مور شدم . اما نگران نباش همین که سالم جای شکرش باقیه و من فکر می کنم عیدی شما کوچولوت باشه چی میشه ها خودش که سید ماشالله هزار ماشالله روز عید هم که دنیا بیاد که عالیه . عیدتون هم پیشاپیش مبارک . راستی خدا بهتون صبر بده تو دل شما که اینقدر تنگ آرومو قرار نداره وال به حال بیرون داره می گه از الان بدونین من شیطونکم
خاله جون
22 آبان 90 17:52
اینقدر گریه مامانی در نیار خووووووووووووب نیییییییییست به خداااااااااااا مارا هم منتظر گذاشتی شیطون بلا
مامان مانی جون
22 آبان 90 18:05
الهی به سلامتی بیاد حالا هر وقت و هر جوری که عشقش کشید
یاسمن دختراسمانی 12ساله
22 آبان 90 19:37
سلام دیگه چیزی نمونده... ایشاا... نی نی نازتون سالم بدنیا بیاد راستی (ارمیا) که اسم دختره از طرف من ببوسینش
مریم مامان عسل
23 آبان 90 1:26
سلام. چه عجب آپ کردی مامانی. پسر گلت هم مثل دختر منه. شیکممو سفره کرده با این لگداش! منم 1 آذر سزارین دارم. واسم دعا کن. استرس هم نداشته باش. بذار خودش هرروزی که صلاح میدونه بیاد
رادین کوچولو
23 آبان 90 2:36
سلام خاله منم منتظر محمد ارمیا هستما
خاله جون
23 آبان 90 13:20
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد عیدغدیر خم مبارک
مامان متین
23 آبان 90 14:53
مبارک مبارک بالاخره دارن تشریف میارن کوچولو خوش قدم باشه ایشاللهامیدوارم شما هم با سلامت کامل این روز بزرگ رو به پایان برسونی
مامان متین
23 آبان 90 23:28
گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ پر از گلای نرگس تقدیم به قلب مهربانت عیدت مبارک
سحر
24 آبان 90 14:05
سلام فاطمه جون دقیقا تاریخ زایمانت با من یکیه منم واسه طبیعی 12 و سزارین 2 آذر هستم عیدت مبارک ایشالا به سلامتی گل پسری بیاد بغلت بوسسسسسسسسسسس